دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 13 / 10 / 1393
بازدید : 253
نویسنده : ati
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از حل مشکل استخدام 800 نفر از متقاضیان جویای کار که با وجود طی مراحل قانونی، مدت‌ها در استانداری متوقف مانده‌ بود، خبر داد و گفت: حل مشکل استخدامی‌های کشور در قانون بودجه 94 دیده شده است.
ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: دو سال پیش آزمونی در استانداری همدان با هدف استخدام افراد صورت گرفت که با وجود طی مراحل قانونی هنوز در این زمینه شاهد انجام کاری نیستیم.
وی با بیان اینکه 800 نفر در این آزمون استخدامی شرکت کرده بودند، گفت: تعداد 200 نفر از این متقاضیان فرزندان شاهد بودند و بقیه نیز از دیگر اقشار جامعه هستند که باید فکری به حال تعیین تکلیف آنها می‌شد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تسریع در استخدام این افراد در وزارت کشور و همچنین مجلس ادامه داد: استانداری همدان نیز در این راستا پیگیری‌‌های لازم را برای به نتیجه رسیدن موضوع کرد.
به گفته وی در بودجه سال 94 مبلغ 370 میلیارد تومان برای استخدام تمام کسانی که در کشور مراحل استخدامی خود را طی کرده بودند، اما به خاطر مشکل اعتباری وضعیت آنها تعیین تکلیف نشده بود، در نظر گرفته شده است.
کارخانه‌ای تأکید کرد: با این اوصاف این افراد از سال آینده مشغول به کار خواهند شد که مشکل استخدامی‌های استان همدان نیز از این رهگذر حل می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در قانون بودجه امسال از اعتبارات هدفمند کردن یارانه‌ها مبلغ 1000 میلیارد تومان به عنوان کمک به اشتغال جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی اختصاص یافته، این مبلغ را ناکافی دانست.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: باید پیشنهادات لازم در بودجه اتخاذ شود تا به میزان اشتغالزایی در کشور توجه بیشتری صورت گیرد.
وی در پایان سخنانش با تأکید بر اینکه در بررسی بودجه در مجلس باید به این امر توجه لازم شود، گفت: در این رابطه با بودجه و همچنین افزایش اشتغال در کشور پیشنهاداتی را در صحن علنی مجلس ارائه خواهم کرد.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری همدان , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: حل مشکل قبول‌شدگان آزمون استخدامی استانداری همدان ,
تاریخ : چهار شنبه 8 / 10 / 1393
بازدید : 269
نویسنده : ati

 اسامی پذیرفته شدگان ۱٫۵ برابر ظرفیت (اصلی و ذخیره) آزمون استخدامی مورخ ۲۶/۳/۹۱

اسامی پذیرفته شدگان ۱٫۵ برابر ظرفیت (اصلی و ذخیره) آزمون استخدامی مورخ ۲۶/۳/۹۱ روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۱۰/۹۳ اعلام می گردد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری همدان , ,
:: برچسب‌ها: اسامی پذیرفته شدگان ۱٫۵ برابر ظرفیت استخدام استانداری همدان ,
تاریخ : دو شنبه 26 / 11 / 1392
بازدید : 400
نویسنده : ati

 با عنایت به اتمام مصاحبه معرفی شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان همدان مورخ ۱۳۹۱/۳/۲۶ ، به اطلاع داوطلبان واجد شرایطی که پس از کسب حد نصاب نمره آزمون عمومی و در مصاحبه علمی شرکت نموده اند می رساند ، نتایج نهایی پس از تایید توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و تامین اعتبار در سال آتی اعلام خواهد شد



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری همدان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری همدان ,
تاریخ : دو شنبه 12 / 2 / 1392
بازدید : 499
نویسنده : ati

  اعلام اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت تعدادی از رشته های شغلی آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان همدان مورخ ۲۶/۳/۱۳۹۱

 لینک خبر



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری همدان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری همدان ,
تاریخ : دو شنبه 5 / 12 / 1391
بازدید : 426
نویسنده : ati

  نتایج آزمون استخدام سال ۱۳۹۱ استان همدان – سه برابر ظرفیت اعلام شد

دریافت فایل توضیحات  —–   دریافت فایل نتایج

لینک دوم :  اینجا کلیک فرمایید



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری همدان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری همدان ,
تاریخ : دو شنبه 3 / 12 / 1391
بازدید : 409
نویسنده : ati

 کریم مطهری‌مؤید با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شاغل در دستگاه‌های اجرایی که در آزمون استخدامی سال گذشته شرکت کردند، اظهار کرد: ۶۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان در این آزمون برای مصاحبه به دستگاه‌های اجرایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: ۳۰۰ نفر از این افراد پس از مصاحبه تأیید و پس از انجام گزینش ۲۰۰ نفر از این تعداد در دستگاه‌های اجرایی مشغول به فعالیت می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان ادامه داد: در ۲۶ خرداد ماه سال گذشته ۷ هزار و ۲۷۲ نفر در آزمون عمومی شرکت کردند که برای ۳۹۱ نفر از این تعداد مجوز استخدام دریافت شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر شرکت‌کنندگان در این آزمون، ۲۰۵ سهمیه هم از فرزندان شهدا، آزادگان، همسران شهدا و فرزندان جانبازان بالای ۲۵ درصد با اولویت از درصد بالا به پایین استخدام خواهند شد.

مطهری خاطرنشان کرد: این افراد نیز در ۲۰ دستگاه اجرایی و ۱۰۸ رشته شغلی باهم در آزمون رقابت کردند که در حال حاضر سه برابر سهمیه استخدامی اعلام شده و ما این سه برابر ظرفیت را به دستگاه‌ها اعلام می‌کنیم.

به گفته وی، دستگاه‌های مربوطه پس از مصاحبه از متقاضیان، ۱٫۵ برابر ظرفیت پذیرفته شده را گزینش می‌کند به طوری که ۳۹۱ نفر در گزینش تأیید شده و به دستگاه‌ها معرفی می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با بیان اینکه ۴۹ پست نتوانسته حدنصاب نمره را کسب کند، اضافه کرد: پنجم اسفندماه تمام افرادی که در آزمون ۲۶ خرداد سال قبل شرکت کردند، می‌توانند اسامی و نمره خود را در سایت کارمند ایران  مشاهده کنند.

مطهری اضافه کرد: اسامی کسانی که سه برابر ظرفیت در آزمون استخدامی قبول شدند نیز در سایت استانداری همدان ثبت شده است.

وی تصریح کرد: مجوز استخدام ۳۶۰ نفر در هفت دستگاه اجرایی شامل امور آب، شرکت توزیع برق باختر، گاز عسلویه، جهاد کشاورزی، کتابخانه عمومی، امور مالیاتی و بانک توسعه و تعاون دریافت شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان بیان داشت: طبق بند «و» ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه کشور ایثارگرانی که به صورت قراردادی در دستگاه‌های اجرایی مشغول فعالیت هستند باید تبدیل وضعیت شوند.

مطهری‌مؤید افزود: بر این اساس ۸۲ ایثارگر فعال در بدنه دستگاه‌های اجرایی استان شناسایی شدند که این تعداد ایثارگر تبدیل وضعیت می‌شوند.

وی در خصوص «طرح مهرآفرین» اظهار داشت: معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری، از سال ۸۹ اقدام به تهیه لیست پست‌های بلاتصدی و شمار کارمندان شاغل در دستگاه بر حسب جنسیت، میزان تحصیلات و سابقه فعالیت در استان‌ها کرده است.

وی بیان کرد: پست‌های بلاتصدی همدان نسبت به سایر استان‌ها کم بوده ولی با این وجود سهمیه استخدام ۷۰۰ نیرو به استان داده شد که طبق رایزنی‌های صورت گرفته این رقم به یک هزار و ۲۳۶ نفر افزایش یافت.

وی در پایان با بیان اینکه نمایندگان استان همدان در مجلس مجوز استخدام ۶۰۰ نیرو علاوه بر رقم تأیید شده را دریافت کردند، افزود: این ۶۰۰ نفر تنها در صورت وجود پست خالی و تأمین ردیف اعتباری در دستگاه‌ها جذب می‌شوند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری همدان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری همدان ,
تاریخ : دو شنبه 3 / 10 / 1391
بازدید : 408
نویسنده : ati

معاون منابع انسانی استانداری همدان با تکذیب گمانه زنی های رسانه ها در خصوص استخدامی های دولت در استان همدان گفت: در سال آینده هزار و ۳۸ نفر در دستگاه های اجرایی استان همدان استخدام خواهند شد.
به گزارش خبرنگار مهر، کریم مطهری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه در همدان پستهای بلاتصدی کمی وجود دارد، عنوان کرد: ۶۰۰ مجوز علاوه بر ظرفیت داده شده به استان همدان، از سوی نمایندگان دریافت شده که با مشکل اعتبار و نیاز به وجود پست مواجه است.
وی ادامه داد: اطلاعاتی که برخی رسانه ها در مدت اخیر از میزان استخدامی ها عنوان می کردند درست نیست و هنوز تمام استانها نسبت به این کار اقدام نکرده اند.
وی با اشاره به اینکه در سال ۹۰ موضوع تغییر وضعیت افرادی که باید از قراردادی به پیمانی تبدیل می شدند در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: افرادی که شامل این موضوع می شوند باید تعهد ۱۰ ساله به دستگاه مربوطه بدهند که در مرکز استان خدمت نکرده و اگر غیر از مرکز استان نیز ساکن هستند باید به مناطق کمتر توسعه یافته منتقل شوند.
وی با بیان اینکه پس از برگزاری آزمون و دیگر مراحل اداری ۲۰۰ نفر تبدیل وضعیت شده اند، گفت: سه برابر ظرفیت، اسامی به دستگاه های اجرایی مد نظر اعلام شده است.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری همدان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری همدان ,
تاریخ : دو شنبه 10 / 10 / 1391
بازدید : 428
نویسنده : ati

 استانداری همدان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی استان طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد در دستگاه های اجرایی و از محل سهمیه استخدامی شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/د م مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی  رئیس جمهور  تعداد ۳۹۱  نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی ، تخصصی، مصاحبه و گزینش بصورت پیمانی به شرح ذیل استخدام می نماید .

 

اگهی

فرم

 


:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری همدان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری همدان ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">